صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل قالب سبز

نويسندگان
جدیدترین مطالب

 

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ و دورتموند در ایران٬ باشگاه بایرن مونیخ در سال ۱۹۰۰ در شهر مونیخ پایتخت ایالت باواریا به رهبری فرانتس جان تاسیس شد.


ادامه مطلب
[ دو شنبه 23 دی 1392 ] [ 10:31 ] [ کریس سهیل ]

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ و دورتموند در ایران، به نظر می رسد توهین ها و متلک های رسانه ها و طرفداران حامی رئال مادرید برای فرانک ریبری وینگر باشگاه بایرن مونیخ و رقیب کریستینو رونالدو در مراسم توپ طلا امسال پایانی نداشته باشد. بعد از مسخره کردن بودوایلگنر و روبرتو مورالس این بار نوبت به کارلوس مونیز مجری و کارشناس شبکه رئال مادرید تی وی رسید تا اینبار او فرانک ریبری را مورد هجوم متلک ها و مسخره بازیهای خود قرار دهد. پدرو مونیز در یکی از برنامه های تلویزیونی رئال مادرید عنوان نمود :شنیدم ریبری گفته است برای مراسم توپ طلا فیفا بسیار اضطراب و نگرانی دارم.من به این بازیکن فرانسوی میگویم : فرانک عزیز این که مشکلی ندارد مقداری قرص ارامش بخش بخور تا استرست کمتر شود اما ریبری باید مقداری کمی از این قرصها بخورد زیرا ممکن است در این مراسم به خواب فرو رود و کلا مراسم را نبیند." کارشناس رئال مادرید تی وی در ادامه سخنان خود می افزاید : "من واقعا دلایل این صحبتهای اخیر ریبری را نمیدانم .این جایزه تنها از آن کریس رونالدوست وتنها اوست که سزاوار دریافت چنین جایزه ای می باشد.ریبری بهتراست فقط به عنوان میهمان به مراسم برود، درست مانند مسی ".


برچسب‌ها: توپ طلا 2013, فرانک ریبری,
[ دو شنبه 23 دی 1392 ] [ 10:29 ] [ کریس سهیل ]

اختصاصی کانون هواداران بایرن مونیخ و دورتموند در ایران،فیلیپ لام کاپیتان تیم ملی آلمان و بایرن مونیخ متولد11نوامبر درآلمان است که شرح مختصری ازبیوگرافی وی را درادامه باهم مرور خواهیم کرد.


برچسب‌ها: فیلیپ لام, بیوگرافی,
ادامه مطلب
[ دو شنبه 23 دی 1392 ] [ 10:4 ] [ کریس سهیل ]

مصدومیت گوندوگان هنوز ادامه دارد و احتمال دارد وی نتواند در اولین بازی رسمی سال ۲۰۱۴ حاضر باشد. به گزارش کانون هواداران دورتموند در ایران؛ به نقل از bild.de، برخی مصدومان باشگاه بروسیا دورتموند در حال بازگشت هستند، اما گوندوگان هنوز نمی تواند کاملا با تیم تمرین کند. امروز صبح گوندوگان به دلیل سرماخوردگی و سرفه شدید در بستر ماند و مشخص نیست که تا کی در تمرینات حضور ندارد. کلوپ دیروز بعد از بازی با استاندارد لیژ گفت: «ایلکای خودش شخصاً گفت که هنوز آماده نمی باشد. او اکنون با ما تمرین می کند ولی ما به او فشار نمی اوریم. من به او اجازه می دهم که با تیم در تمرینات همراه باشد تا کم کم به فشار تمرینات عادت کند. ۶ ماه مصدومیت و استراحت چیز ساده ای نمی باشد». در بازی دیروز هم کوین گروس کویتز به دلیل ضربه خوردگی از ناحیه مچ پا، مجبور به ترک زمین شد ولی جای نگرانی نیست و او امروز تمریناتش را با تیم ادامه داد. امروز صبح به میکیتاریان نیز استراحت داده شد، زیرا او هم بعد از بازی دیروز از ناحیه رباط آشیل کمی درد داشت و به همین دلیل با نظر پزشکان تیم تمرین نکرد.

 

[ دو شنبه 23 دی 1392 ] [ 10:3 ] [ کریس سهیل ]

 

 

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ و دورتموند در ایران، به نظر می رسد بایرن مونیخ بعد از خرید لواندوفسکی دست به خرید انچنانی دیگری در ژانویه نخواهد زد اما این به این معنی نخواهد بود که دیگر باشگاه مونیخی در بازار ترانسفر بازیکنان حضور نداشته باشد.


برچسب‌ها: ماتیاس سامر,
ادامه مطلب
[ دو شنبه 23 دی 1392 ] [ 9:32 ] [ کریس سهیل ]

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ و دورتموند در ایران، ‌پل پوگبا فقط در فرانسه طرفدار ندارد. در صف خریداران هافبک فرانسوی یوونتوس حالا علاوه بر پی اس جی، رئال مادرید و بایرن مونیخ هم ایستاده اند.

 


برچسب‌ها: پل پوگبا, یوونتوس, نقل و انتقالات,
ادامه مطلب
[ دو شنبه 23 دی 1392 ] [ 9:30 ] [ کریس سهیل ]

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ و دورتموند در ایران، درباره روبرت لواندوفسکی و انتقال جنجالی اش از بوروسیا دورتموند به بایرن مونیخ در هفته اخیر نقل قول، خبر و مقاله های گوناگونی منتشر شده است. در این یادداشت تلاش شده تا حدودی از دیدگاه مدیران بایرن به این انتقال نگریسته شود، به عبارتی نگرش از دیدگاهی منطقی، اقتصادی و تا حدودی بین المللی.


برچسب‌ها: روبرت لواندوفسکی,
ادامه مطلب
[ دو شنبه 23 دی 1392 ] [ 9:26 ] [ کریس سهیل ]

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ دورتموند در ایران، سباستین کل کاپیتان بروسیا دورتموند معتقد است با وجود اختلاف 12 امتیازی دورتموند با بایرن این تیم شانسی برای قهرمانی در بوندسلیگا ندارد. هافبک باتجربه دورتموند شانس رسیدنش دورتموند به بایرن مونیخ را خیلی کم می داند ولی معتقد است می توانند در نیم فصل دوم خود را به رده دوم جدول برسانند. کل در مصاحبه ای گفت: "بازگشت بزرگ؟ تقریبا غیرممکن است که دورتموند بتواند به بایرن برسد، اما هدف ما دوم شدن است. همه تیم به این باور دارند که ما فصل را با این رتبه به پایان می رسانیم. "تیم ما اهداف زیادی دارد، کسب موفقیت های جدید، و بهبود وضعیت تیم درجدول. هر بازیکنی اهداف شخصی خاصی هم دارد که مهم ترین آن ها می تواند حفظ سلامتی باشد. "کارهای زیادی در پیش داریم. باید بیشتر تمرین کنیم و و با طی این روند می توانیم به ادامه مسابفات برگردیم. "

 


برچسب‌ها: سباستین کل, بروسیا دورتموند,
[ دو شنبه 23 دی 1392 ] [ 9:18 ] [ کریس سهیل ]

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ و دورتموند  در ایران، باستین شواین اشتایگر که در آستانه بازگشت به تمرینات تیمی بود، به نظر می رسد اینبار از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی شده است در حالی که سامر این مورد را زیاد جدی نمی داند.


برچسب‌ها: بایرن, باستین شواین اشتایگر,
ادامه مطلب
[ شنبه 21 دی 1392 ] [ 9:57 ] [ کریس سهیل ]

 در این مطلب سعی بر این داریم؛ گزارش اختصاصی  را از آخرین وضعیت بروسیا دورتموند در اردوی لامانگای اسپانیا به اطلاع شما هواداران عزیز برسانیم.


برچسب‌ها: دورتموند, تمرینات,
ادامه مطلب
[ شنبه 21 دی 1392 ] [ 9:52 ] [ کریس سهیل ]

تیم وایرینن آقای گل 20 ساله لیگ فنلاند با قراردادی 2/5 ساله رسما به بروسیا دورتموند پیوست.


برچسب‌ها: نقل و انتقالات, دورتموند, ,
ادامه مطلب
[ شنبه 21 دی 1392 ] [ 9:45 ] [ کریس سهیل ]

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، در کنار فرانک ریبری،‌ فیلیپ لام و مانوئل نویر نیز از بایرن مونیخ به مراسم انتخاب برترین بازیکن سال 2013 شرکت خواهند کرد.

 

 

 

 

      

 

 


برچسب‌ها: فیلیپ لام, مانوئل نویر,
ادامه مطلب
[ جمعه 20 دی 1392 ] [ 11:0 ] [ کریس سهیل ]

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ و دورتموند در ایران، ماتیاس سامر، مدیر ورزشی بایرن مونیخ به تمجید از سنگربان جوان مونیخی ها پرداخت و عنوان کرد که نویر می تواند یک الیور کان جدیدی برای فوتبال آلمان و بایرن مونیخ باشد.


ادامه مطلب
[ جمعه 20 دی 1392 ] [ 10:48 ] [ کریس سهیل ]

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ و دورتموند در ایران،تیم بایرن مونیخ که در اردوی قطر به سر می برد امشب در دیداری دوستانه در مصاف با نادی المریخ سودان با نتیجه 2 بر 0 به پیروزی رسید.


برچسب‌ها: نادی المریخ , دیدار دوستانه,
ادامه مطلب
[ جمعه 20 دی 1392 ] [ 10:43 ] [ کریس سهیل ]

 


برچسب‌ها: بایرن, دوستانه, ,
[ جمعه 20 دی 1392 ] [ 10:35 ] [ کریس سهیل ]

مهاجم ملي‌پوش و لهستاني تيم فوتبال بورسيادورتموند از تاريخ 1 جولاي سال جديد ميلادي (10 تير 93) بازيکن بايرن مونيخ محسوب مي‌شود.

بقیه در ادامه ی مطلب

 


برچسب‌ها: لواندوفسکی , بایرن , دورتموند ,
ادامه مطلب
[ یک شنبه 15 دی 1392 ] [ 10:33 ] [ کریس سهیل ]
[ دو شنبه 9 دی 1392 ] [ 11:45 ] [ کریس سهیل ]
[ دو شنبه 9 دی 1392 ] [ 11:31 ] [ کریس سهیل ]
[ دو شنبه 9 دی 1392 ] [ 11:15 ] [ کریس سهیل ]
[ دو شنبه 9 دی 1392 ] [ 10:57 ] [ کریس سهیل ]
[ دو شنبه 9 دی 1392 ] [ 10:42 ] [ کریس سهیل ]

درباره وبلاگ

به وب سایت من خوش امدید
آرشیو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 34
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 34
بازدید ماه : 37
بازدید کل : 801
تعداد مطالب : 32
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1